Cellustop

Ćwiczenia służące do redukcji tkanki tłuszczowej zalegającej na udach, biodrach, pośladkach, łydkach, brzuchu i ramionach.To ćwiczenia wzmacniające, wykonywane w różnym tempie i pozycjach, sprzyjające walce z cellulitem. To trening ujędrniający całe ciało, polecany osobą ze skłonnościami do cellulitu, które chcą pobudzić spalanie tkanki tłuszczowej.

Fit Dance

Niezwykłe szaleństwo w tanecznych krokach! Trening typu cardio, budowany na prostej choreografii, niosący ogromny ładunek pozytywnych emocji i pochłaniający niezliczone ilości kalorii. Świetna zabawa, niezwykła muzyka i spalanie tkanki tłuszczowej. Wszystko przekazane w łatwy, dostępny dla każdego sposób.

Indoor Cycling

Trening na rowerach stacjonarnych przy zastosowaniu różnorodnych technik imitujących jazdę na rowerze w zróżnicowanym terenie. Jazda na rowerze odbywa się w pozycji siedzącej i stojącej, w wolnym lub szybkim tempie pedałowania, przy małych i dużych obciążeniach. Indoor Cycling poprawia kondycję, wytrzymałość, odporność organizmu, kształtuje sylwetkę i pozwala zrzucić nawet 1000 kcal! Dynamiczny trening w grupie, motywuje do dawania z siebie coraz więcej, a przy tym przynosi wiele radości i energii.

Pilates

Jest niezwykle skutecznym i efektywnym treningiem dla osób chcących wzmocnić i wyrzeźbić swoje ciało, stracić niepotrzebne kilogramy czy wysmuklić sylwetkę. Jest również doskonały dla osób starszych, osób po rozmaitych kontuzjach lub urazach, czy też wszystkich tych którzy chcą poznać swoje ciało.

Pilates jest o tyle odmienną formą ruchu od pozostałych, że opiera swoją teorię na wzmacnianiu mięśni globalnych, przy jednoczesnym ciągłym napięciu mięśni lokalnych. W trakcie ćwiczeń przez cały czas pracuje mięsień poprzeczny brzucha, mięśnie skośne brzucha, mięsień wielodzielny, mięśnie dna miednicy oraz przepona. Tylko przy utrzymanym tzw. centrum ciała, pilates daje swoje niezwykłe efekty, a przy okazji uczy świadomości swojego ciała. To dzięki pilates osoby ćwiczące potrafią zrozumieć jak działa i jak funkcjonuje ich ciało, jak wykonać ruch by uzyskać pożądany efekt, gdzie skierować oddech.

Pilates uczy, co zrobić, by poprzez ruch przestało boleć, by poprzez ruch zmienić swoją postawę ciała, a nawet, by poprzez ruch, zmienić swój sposób myślenia.

Płaski brzuch

Głównym celem zajęć jest spalenie tkanki tłuszczowej i wzmocnienie/wyrzeźbienie mięśni brzucha. Doskonały trening kondycyjny, wzmacniający, rozwijający koordynację ruchową i spalający kalorie. Pierwsza część zajęć to trening aerobowy, doskonale rozgrzewający wszystkie partie mięśniowe, aby w drugiej części wyłącznie skupić się na mięśniach brzucha.

Short class – brzuszki/pośladki

Krótki i jednocześnie niezwykle intensywny i kompleksowy trening poświęcony określonej partii mięśniowej. Idealny dla osób które chcą popracować nad swoim wyglądem i zaoszczędzić.

Smukła Sylwetka

Dynamiczne zajęcia z wykorzystaniem różnorodnego sprzętu, modelujące i wzmacniające mięśnie całego ciała. Obecność w zajęciach interwału, dodatkowo podkręca metabolizm, co pozwala na szybsze spalenie tkanki tłuszczowej.

Sztangi

Modelujący i wzmacniający całe ciało trening ze sztangą, angażujący wszystkie partie mięśniowe, a w szczególności brzuch. Duża liczba prostych powtórzeń, przy indywidualnym doborze obciążenia, daje bardzo dobre i szybkie efekty wysmuklenia sylwetki! Na każdą grupę mięśniową poświęca się określoną liczbę minut, co gwarantuje typową pracę wytrzymałościową, a więc spalenie tkanki tłuszczowej, poprawę wydolności i wzmocnienie mięśni, bez zbytnich ich przyrostów. Zróżnicowanie ćwiczeń i tempa, motywacja i przykład instruktora, zgranie grupy – skutecznie rekompensują wysiłek i ciężką pracę, którą wykonujemy, prawie nie zdając sobie z tego sprawy.

Zumba

To zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Zumba jest innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje sylwetkę, poprawia kondycję, a przede wszystkim napawa optymizmem i wprawia w świetne samopoczucie. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarzają niepowtarzalną atmosferę. Za zajęciach usłyszysz dynamiczne kombinacje takich rytmów jak: merengue, salsa, Łumbia, reggae ton, samba, cha-cha i inne. Zumba przeznaczona jest dla wszystkich bez ograniczeń wiekowych, kondycyjnych lub umiejętnościowych, po prostu każdy może to robić! Prosta kombinacja kroków oraz ekscytują i motywująca muzyka sprawią, że bawisz się już od pierwszych zajęć.

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
18.00
TRX STRETCHING
CELLUSTOP
SMUKŁA SYLWETKA
19.00
TOTAL BODY
PILATES

Poniedziałek

  • TRX STRETCHING
    18.00 - 18.50

Wtorek

  • CELLUSTOP
    18.00 - 18.50

Środa

  • TOTAL BODY
    19.00 - 19.50

Czwartek

  • SMUKŁA SYLWETKA
    18.00 - 18.50
  • PILATES
    19.00 - 19.50
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
18.00
TRX STRETCHING
19.00
PILATES

Poniedziałek

  • TRX STRETCHING
    18.00 - 18.50

Czwartek

  • PILATES
    19.00 - 19.50
No events available in kondycja-i-sprawnosc category!
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
18.00
CELLUSTOP
SMUKŁA SYLWETKA

Wtorek

  • CELLUSTOP
    18.00 - 18.50

Czwartek

  • SMUKŁA SYLWETKA
    18.00 - 18.50
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
19.00
TOTAL BODY

Środa

  • TOTAL BODY
    19.00 - 19.50
No event hours available!
No events available!

spalanie-i-kondycjaSpalanie i kondycja

rzezba-i-wzmacnianie Rzeźba i wzmacnianie

rzezba-i-spalanie Rzeźba i spalanie

taniec Ciało i umysł

Godziny otwarcia

 

Pn – Pt: 15:00 – 22:00
Sb: 9:00 – 13:00
Nd: nieczynne

Kontakt

 

ul. Warszawska 25
05-660 Warka

mobile: 798 878 166
tel.: 48 366 34 34
e-mail: recepcja.warka@klubforma.pl

Lokalizacja

 

DOFINANSOWANIA

 

Twój pomysł, europejskie pieniądze.
Witryna współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 – 2013

 

Podmiot otrzymał wsparcie z Subwencji Finansowej w 2020 roku oraz w 2021 roku. Podmiotem udzielającym wsparcia był Polski Fundusz Rozwoju.